loading...
مرجع آموزش جوراب بافی و کسب درآمد
کاوه بازدید : 116 جمعه 09 آذر 1397 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید رضا زنجانی با نام اگه بارون بزنه

  • دانلود آهنگ جدید رضا زنجانی با نام اگه بارون بزنه

    185 بازدید۸ام آذر ۱۳۹۷

    Song Of Age Baroon Bezane From Reza Zanjani

    رضا زنجانی - اگه بارون بزنه

    دانلود آهنگ جدید رضا زنجانی با نام اگه بارون بزنه

    ترانه سرا و آهنگساز : رضا زنجانی    تنظیم : رضا معادی

    متن آهنگ اگه بارون بزنه از رضا زنجانی :

    ♫   ♫  نکست وان  ♫   ♫

    اگه بارون بزنه وقت عاشق شدنه

    لحظه های خوبم و با تو رقم میزنه

    اگه بارون بزنه بی هوا سمتت میام

    تو روپیدات بکنم دیگه چیزی نمیخوام

    صدای تو واسه من بهترین نوازشه

    تنهام نزاری تو باز دلم پره خواهشه

    ♫   ♫   ♫   ♫

    ♫   ♫  NEXT1.IR  ♫   ♫

    ♫   ♫   ♫   ♫

    بهونه ای ندارم تو بی بهونه برگرد

    خواهشم ازتو اینه بزارتموم شه این درد

    خیلی گلایه دارم از توی نامهربون

    نمیشه باز باورم بی تو شدم نیمه جون

    تسکین دردای من تو هستی زخمم نزن

    مرهم دردای من دستام و باز پس نزن

    بهونه ای ندارم تو بی بهونه برگرد

    خواهشم از تو اینه بزار تموم شه این درد

    ♫   ♫  نکست وان  ♫   ♫

    هم اکنون گوش کنید

    کد پخش این آهنگ در سایت و وبلاگ شما


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 293
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 51
  • بازدید امروز : 47
  • باردید دیروز : 361
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 108
  • بازدید هفته : 624
  • بازدید ماه : 478
  • بازدید سال : 8,864
  • بازدید کلی : 126,501